CsnmC benim ilk oğlum böyleydi. Katıla katıla ağlardı. Ama bizde gaz sorunu yoktu. Kolik bebekti oğlum. Ben çözümü rezene ve papatya çayında bulmuştum. Çayı akşam icerdim, oğlumada 2-3 çay kaşığı verirdim, rahat uyurdu. Cok ağladiğı zamanlarda calpol verirdim, uyurdu öyle. Birde uyumadığı icin daha agresifleşiyor bebekler. Eger gaz sorununuz varsa kimyon çayı verin bebeginize. Bi yastığın üzerine yüzükoyun yatırın ve poposunu pışpışlayın. Gaz çıkartiyorlar böyle. Sırtüstü yatırıp karninı saat önünde masaj yapın ve ayaklarını dizlerinden tutup karnina doğru hafif bastirarak ileri geri hareket yaptırin, bu da faydalı 😊