Oyku123 hayır kabuklu ve ikiye bölüp veriyorum emiyor :) elinden alınca ağlıyor. Zaten sofrada bizi gördükçe o da yemek istiyor. Mamaların tadı çok kötü. Onlar henüz tat alma duyusu çok gelişmemiş bebekler için ideal. Ama bizim bebeklerimiz artık neyin lezzetli olup olmadığını anlıyor. Mesela oyuncağını emiyor bir kenara atıyor. Ama havuç salatalık falan verdiğimde uzun süre emiyor. Elinden düşürürse ya da ben alırsam ağlıyor. Hiç sütü olmayan annelerin bebeklerini 4 aylıkken ek gıdaya başlatıyor doktorlar.