nrcnmrt Arkadaşlar 1,5 aylık Bebeğim var bu aralar beni emme süresi 1 dk anca sürüyo. Hızlı hızlı emiyo emiyo sonra ağlamaya başlıyo almak İstemiyo memeyi. Başına gelen var mı neden acaba? Bir de gazı kokmaya başladı niyeyse?
Busradncsy nrcnmrt aynısını bende yaşadım gaz var sanıyordum ama sütüm az olduğu için ağlıyormuş mamaya başladım mecburen
Herseycokguzelolacak nrcnmrt ara ara benim bebegiminde gazi kotu kokuyor. Doktor donem donem bakterilerden kaynaklaniyir olabilir dedi. Onemsemedi pek. Bazen cidden cok kotu kokuyor hatta osurdu siper alin burunlari tikayin filan diyorum artik🤣
Meray Süt az olabilir gelmiyorsa sinirlenip bırakıyordur ya da çok geliyorsa ona sinirleniyordur. Ağız kokusu da ac olduğu İçin olabilir ememiyorsa
nrcnmrt Meray ilk emerken sütüm hızlı akıyo. Ağız kokusu değil popodan çıkan gazı kokmaya başladı cnm
Nily nrcnmrt hızlı aktığı için olabilir canım tazyikliyse belki.mamada veriyırmusun biberonla falan Bacaklar ve ayakları üşütmemek lazımmış birde senin yediklerinle ilgili olabilir
nrcnmrt Busradncsy gerçekten mi😔 sütünüzün az olduğunu nerden anladınız peki? Ben yutkunma hareketlerinden anlayabiliyorum içtiğini mesela. Ama bu aralar böyle bi sıkıntımız oldu😔
Anneoluncaanladim Acaba bu aralar hep ön sütü mü alıyor, daha cok seker icerikliymis ön süt, son süte ulaşamayan bebeklerin gazı bu yuzden de cok olurmus. Gazı kokuyor deyince aklıma geldi. Doyurmuyordur da.
Anneoluncaanladim Süt tazyikli geliyorsa, fışkırır gibi hani o da rahatsız ediyor bebeği, bırakıp agliyorlar 😔
nrcnmrt Busradncsy mama vermeyi de hiç istemiyorum. Bebeklerin ağzına farklı tatlar verince susuyolar belki ondan susmuş olabilir. Sizi emerken yutkunma hareketleri nasıl?