AslhanDivarc forumda birinde okumuştum, korse taktığı zaman kanaması başlıyordu. Belki öyle bişey olabilir. Doktorunuza danışın bence. Özelde yaptıysanız hastaneye gitmeden telefonla ulaşın. Çok önemli bişey olacağını düşünmüyorum. Benim de kanama dönemim bazen var bazen yok şeklindeydi