mavilimsi zeynepelam aynısı ama bu biberli olanı.benim gönderdiğim mentollü.biberli olan çok yakar bilgin olsun
Linasuannesi tosbikinannesii canım bugün alabildim bunları emzirirken sorun olmuycak değilmi sende alıyodun çünkü aktardaki kişi tavsiye etmedi emzirirken
tosbikinannesii Linasuannesi yok canım hiç bi sıkıntısını görmedim annem de kullanmış doğum sonrası çok şükür oda bi sıkıntı yaşamamış
Arasannesi Linasuannesi ben bılıyordun dırek uyguladım gectı canım ozellıkle o ovarak ıtme işi bır kac gunde gecırdı hemen.rahatlaması ıcınde tozu attıgım suda oturuyordum.dene gecer ınsallah .rıca ederım gecmıs olsun