Linasuannesi canim bende doğumdan sonra basurdan çok çektim. ağlaya ağlaya tuvalete gidiyordum, ağrıdan uyuyamiyorum , oturamıyordum işkence gibiydi.kendi sıkıntımdan bebeğime bakamıyordum.bir yandan da ne iyi gelir diye deli gibi düşünüyorum araştırıyorum.en son evde farmasinin at kestanesi balsami vardi.onu internetten araştırdım ve korka korka kullandım.binlerce şükür o kadar ise yaradı ki sonra kendime kızdım niye daha önceden denemedim bu kadar kendime çektirdim diye.inanamassin ama ben sürekli kabızlık yaşıyordum ve o sıkıntım da gitti.