ozan_gizem09 Kızlar geçende post açmıştım ama hic bi şekilde yorum yapan olmadı normal doğum yapan tecrübeli anneler dikişleriniz kaç günde iyileşti toparladı herhangi bir ilaç kullandinizmi .
AslhanDivarc ozan_gizem09 benim 22 gün oldu dikişlerim hiç acımıyor muhtemelen kaynadı ama ipler düşmedi
Noname ozan_gizem09 Merhaba, hayırlı olsun öncelikle. Sağlıkla büyütün bebişimizi. Form da ara kısmına '‘ dikiş’' bile yazarsanız bu konuda bir çok post var, tecrübeli annelerin cevaplarına ulaşabilirsiniz.
Zeytin_cekirdegi ozan_gizem09 cnm bn görmedim ömcekini. Ama bnimki estetik dikişti ilk on gıun bayağı acıdı sonra rahatladım ytamamn iyileşmesi 20-30 gün falandı. Bn batikon her tuvalete fgidişimde temzLiğğni yapıp kurulayıp batikon sürdüm. Kurulurken tampon tarzı yaptm doktrm bi de antibiyotik vermişti ilk on beş gün onu içtm.kabız olmamalısın birde. Bu arada 3 ay old bn doğm yaşlı çok şükğr hepsi geçti
Sedaahmet ozan_gizem09 2 hafta sonra ağrısı kesildi ve dikişlerim düşmeye başlamışti benim. 40 ım cıkınca tüm dikişlerim düşmüş ve tamamen iyileşmişti benim. Ben sadece kantoron yağı sürdüm.
Ballyanakk Benim dikişler 10 günde falan iyileşti ama tabi ipler kırkım çıkana kadar yavaş yavaş düştü herkeste farklı olur o yani
ozan_gizem09 Benimde 18 gün oldu acısı azaldı ilk günlere göre zaten ama ipler hala atmadı eriyen iple atılmış dikişlerim ara ara acı sızı oluyor demekki daha zamanı var.yorum yapanlara tek tek teşekkür ederim sagolun
miroos ozan_gizem09 dikis iyilesmesi kadindan kadina degisiyo ornegin bazi kadinlar hemen adet olurken bazi kadinlar 6 ay sonra oluyo benim ikinci hafta dusmustu dikislerim bol bol batikon kullan canim her musait oldugunda bol bol kullan
Mirayoguz ozan_gizem09 benim 10 günden sonra dikişlerim düşmeye başlamıştı. İlaç kullanmadım sadece su ile yıkayıp iyice kurutmuştum.
Busra7125 ozan_gizem09 doğum yapalı 20 gün oldu Çok fazla dikişin vardi 15. Gunde baya toparlandim ve dikişlerim düşmeye başladı Hergün batikonla pansuman yaptim kuru ve temiz tuttum 15 günde antibiyotik kullaandim gunde 4 defa da parol yuttum şimdi çok iyiyim şükürler olsun kabız olma sakın ve dikisleri temiz tut normal ped kullan hasta bezi ve depend hava aldirmadamigi için geç iyileşme oluyor oyuzden normal ped kullan rabbim yardımcın olsun
Bsecill ozan_gizem09 2 krem vardı birde baticon vardı ama baticon çok kurutuyo daha çok krem kullandım biraz ağrı oldu tabi ama 2 -3 haftata toparlamıştı çok şükür bide bitkisel bi krem daha almıştım ben hyperinol diye çok iyi geldi
ozan_gizem09 Bsecill bana hicbir krem vb bisey yazmadı sadece kuru ve temiz tut dedi ama kendim sağlık çalışmalıyım tıbbi sekreterim hastaneden tanıdıkların söylemesiyle batikon sürdüm 2 3 defa şu son 2gundur rahat oturup kalkıyorum ama dikişlerim erimemiş daha sanırım 1 haftaya bişeyim kalmaz Inslh sagolun vakit ayırıp cevab verdiğiniz için
Haceromer 3 dikişim olmasına ragmen çok ağrı çektm 27. Gün tamamen düştüler. Batikon ve kantoron yağını dönüşümlü kullandm. Ilık suya oturdım. Parol ve antibiyotik kullandm ve ilk 10 gün karnımdan yapılan bi iğne vuruldm o neydi hala anlayamadm
ozan_gizem09 Haceromer çok geçmiş olsun canım benimde bilgim yok acaba ne için yapıldı o karnından ignen
guney_ve_sarpin_annesi ozan_gizem09 geçmiş olsun canim sağlıkla büyüt yavrunu. 54 gün oldu 2. çocuğum da normal doğum oldu. Hâlâ biraz ağrım var furacin, antibiyotik krem ve baticon kullandım. Daha yeni iyi hissediyorum.
ozan_gizem09 guney_ve_sarpin_annesi amin sizde sağlıkla büyütün bebeğinizi Inslh tez zamanda iyilesiriz
ozan_gizem09 Firdevsbeyzam benim 5 çıkışım vardı dışardan 2 tanesi düşmüş bugün farkettim 3 tane kalmış Inslh onlarda en kısa zamanda düşer hemencecik iyilesiriz