Hanımlar merhaba benim kızım 2 ay 25 günlük akşam 11 de uyuyo sabah 6 ya kadar hiç kalkmıyor doktorumuz uyuduğu zaman uykusunu bölme gece uykusunu alışsın demişti sallama ışığı kapat uyusun kendi kendine dedi yaklaşık 2 haftadir böyle uyuyor ışığı kapatıyorum kende kendine daliyo sallama falan yapmıyorum ama cevremdeki ınsanlar hayır mutlaka sen saat 3 gibi besle diyo kilo alır diyo 2 aylık aşısında 5850 di kilosu şuan ne kadar bilmiyorum benim kızım mama ile besleniyor sadece mama yiyo gece verde bari kilo alsın diyorlar sanki kızım çok zayıf da kilo alsın diyorlar bozuluyorum açıkçası ne yapmalıyım gece vermelimiyim sabah 6 da kalktığında ağlayarak uyanmıyor öyle mirildaniyor uysal bi bebek zaten gündüzleri 2 saatte bi ya 120 ya da 100 cc mama içiyor bo fikir verin lütfen uyandırıp vermelimiyim yoksa doktorunu mu dinlemeliyim??