Arkadaşlar bebeğimi her uyuttuğumda sırtı sırılsıklam ter oluyor, sizin de öyle mi? Odada 26,27 derecede klimayı hep çalıştırıyorun, çoraplarını çıkarıyorum, üstüne de ince müslin örtü örtüyorum..Ancak akşam kısa kollu giydirmiyorum, kısa kollu giydirdiğimde sürekli hapşuruyor, akabinde öksürmeye başlıyor, kollatı buz gibi oluyor, o nedenle yazlık ince uzun kollu giydiriyorum, hep sırt üstü yattığı için mi acaba bu kadar terliyor?Yan yatırsam saniyesinde kendisi sırt üstü kendini çeviriyor, sizce ne yapmalıyım, sizde de böyle mi?