Gulnur Oğlum 6 aylık olmak üzere. Kilo alamadığı için doktora götürdüm. Gastroentoloji prof dr kan tahlili istedi. Kanı düşük çıktığı için ferrozinc şurup yazdı günde 2 kere yarım ölçek yazmış yani 2.5 ml ama kullananlar bilir değişik bir ölçeği var onla ölçünce gözüme çok fazla göründü. Birde polivit yazdı onun kağıdında 2 yaş üstü çocuklar için yazıyor ecxacıyada sorfu eşim veriliyor sıkıntı yok demiş ama aklıma takıldı günde 1 ölçek fazla gibi geldi. Acaba ben çay kaşığı usulüne alıştığım için mi öyle hissediyorum? Kullanan arkadaşlar nasıl ne kadar veriyorsunuz bu ilaçları?
Yuliya1219 Gulnur merhaba simdi poliviti arattigimda gordum postunuzu bende verdim ogluma vitamini 1 yas ustuydu yarim olcek veriyodum
Yuliya1219 Selin3244 yok benim oglumun istahini sanirim bisey arttiramaz hic degismedi ben zaten cok kullanmadim.