Asafffffffff Sezeryanla dogum yaptim. Dogumumdan itibaren hep kabizlik sorunu yasadim. Bu ay iki kere adet oldum . Bugunde ard arda tuvalete ciktim boyle bi durumla karailasan varmi. Sanki doguma girerken lama yapilmis gibi