Bubuu sınır 17 sarılıkta korkulacak bir durum yok şuan. bizim 20 çıkmıştı 2 gece fototerapi aldık 14 e düştü ama hafif vardı sarılık 40ından sonra geçti şuan 46 günlük ben her saat emzirirdim sütümde boldu ama geçmedi sık sık emzirmek diyorlar ama bu bizde işe yaramadı çeyrek altın sarı bez herşeyi denedik 40ına kadar 42. Günde bitmişti uzayan sarılıkmış bizim geçer inşallah üzülmeyin stres yapmayın bu günlerde geçecek