Momyfat93 Taze bezelye aldım ama acı tadı. İlk kez aldım. Dondurucuya da koycaktım oğluş da yesin diye. Acı Olursa nasıl gidecek acılığı
Newmom1010 Momyfat93 ay ilk defa duydum gördüm böyle bisey hani konserve olsa bozulmuştur dicem ama taze bezelye de ilk defa duyuyorum
GzdeBade Bezelyenin acı olduğunu ilk defa duydum canım hayatım boyunca valla olmaz ki ben çok severim cokta yerim hiç denk gelmedim
Momyfat93 Newmom1010 Esra7890 Ikrazumra19 GzdeBade aynı acı çekirdek gibiydi bende ilk kez karşılaştım. İnternette kimi sitede haşlayınca geçer falan yazmışlar ama o yüzden bilemedim ilk kez alınca ☺️