Benimde öyle ben ek gıdaya 4. Ayda başladım 2 ayda 450 gram almıştı. Başlamayın dedi sağlık ocağı diğer ay başlarsınız dedi ama bizim ki biz yemek yerken bağırıyodu ağzına bişey vermiyoruz diye. O yüzden ben başladım. Ay başına da doktora götürücem anlatıcam. Şuan kahvaltısını yoğurdunu meyvesini sebzesini yiyor bi problem de yaşamadım çok şükür. Doktorunuza götürüp bir danışın isterseniz.