Alparslanmirzabyrm Bebeğimin kolundan kan alındı ve kocaman bi bantla pamuk yapıştırmışlar o bantı nasıl sökebiliriz
MelekAnnesii Alparslanmirzabyrm kolonya dökün yapiskana biraz bekleyip yavas yavas cekin yumusayinca canini acitmaz
GameProMom Alparslanmirzabyrm alkol yada dezenfektan sıkarak ıslatıp çıkartabilirsiniz , ikiside yoksa bol su ile ıslatıp çıkartın , geçmiş olsun
Serenyertutan Alparslanmirzabyrm kesinlikle kolonya olayina katilmiyorum.onlaei cildi cok hassas zarari olabilir alerji yapabilir vs. Suyla cikarabilirsin ben bi bez islatiyodum ve o kismi uclarindan islatarak yavas yavas kaldiriyorum hic canini acıtmadan cikarabilirsin o sekilde.
duruliyasmom Alparslanmirzabyrm dövme sildirirken sargı bezi etime yapıştı. Su filan çıkarmadı, alkol zaten dökemezdik açık yaraya. İnternette okudum. Denedim ve anında bıraktı.
Alparslanmirzabyrm Serenyertutan ılık su denedikte tam kendini bırakmadı bant bebe yağıyla deniycem olmadı tekrar su falan sürüp mecbur çıkartıcam küçücük kola kocaman bant yapıştırmış kolunu sarmış resmen
Minnakelifim03 Serenyertutan hrmsire bebeğime asi yapıldıktan sonra o bölgeye kolonya döküp pamukla baskı yapın demişti. O yapışkanlı banti da kolonya döküp çıkarmıştık bi zararı olmadı ama bazı bebekler daha hassas olabiliyor.
Mommy_ Alparslanmirzabyrm Hastane bantları kolonya ya da alkolle çok kolay çıkar. Dezenfektan varsa o da olur. Yumuşayıp kalkar hemen. Kolda kalan yapışkanlık hissini de bebe yağı geçiriyor geçmiş olsun.