Hurafeci kaynanadan bende de var.aynı şeyi kırk banyosunda bizimkine ben dur napıyorsn demeye kalamdan yaptı.doktora sormadan yapma dedim.biz eskiden böyle yapardık dedı.eski dedıgıde 30 yıl once sanki dün.yaptırma.ben sordum oyle bırsey yok dedı enfeksiyon olur sadece muayene sırasında yapıyoruz biz dedi.asla yaptırma canım.olması gereken mecburı birsey değilmiş yani.