ilkey27 stres varsa en büyük etken benim doğumdan itibaren sütüm çok iyi geliyordu ki çok yemek yemediğim halde bazı olayları çok kafama taktım strese girdim sütüm anında azaldı kafamı nezaman toparladım ozaman çok şükür sütüm çoğaldı tekrar,ve bunun yani sıra bestlak damla kullandım ama en önemli etken kafa rahatlığı