aysevecagla Bebeği inek sütüne alerjisi olan ya da çoklu gıda alerjisi olan emzirme dönemindeki anneler, kendinize yiyecek neler hazırlıyorsunuz? Kahvaltı, akşam yemeği ve ara öğünler için tüm tavsiye ve tariflere açığım 🌽🥕🥦
saripapatyam2 aysevecagla kahvaltıda zeytin reçel patates domates salatalık yumurta yiyorum. Yemekler zaten kolay sebze yemekleri çorbalar kuzu etli yemekler.. tatlı olarakta kek kurabiye tarifleri var içinde süt olmayan . NefisYemekTarifleri sitesinde . Onlardan yapıyorım.çilek ve muzla dondurma yapıyorım… 1,5 senedir diyettetim yani iyice alıştım🤦🏼♀️
Asiveela aysevecagla https://instagram.com/alerjikhayat?igshid=3qh5skct256n. bu sayfayı inceleyin özellikle eski gönderilerini
Esrasya aysevecagla ben patates salatası yiyorum bol bol ya da bakliyatlı ya da tavuklu salatalar. Soğanı kavurup salça baharat nane ve haşlanmış patatesle salçalı bi patates yapıyorum onla tost falan yapıyorum sabahları. Sütsüz yumurtasız kek tarifleri var instagramda alerjik tariflerim diye bi sayfada. Elmalı sirkesi su falan kullanılıyor denedim çok güzel oldu. Sebze yemekleri şehriye çorbası makarna vs. Akşam kolayda sabah zor oluyor. Yulafla hurmayla sağlıklı toplar hazırlıyorum aralarda onları yiyorum
Yorgunanne1 aysevecagla canım alerjnzn boyutu nedir blmiyorm bizm çoklu besn alerjimiz var gluten, patates, domates, yeşil faslye, süt, yumurta, tavuk, et hepsş 😁😁😁😁 doktorum sen yeki bebeğe senden geçsin vcudu alşsn. Tabi kontrollü yiyorm
aysevecagla saripapatyam2 çilek ve muz da dokunuyor sanırım kızıma. Keşke yiyebilsem. Bir bakayım siteye. Bu arada salatalık gaz yapmıyor mu
aysevecagla Esrasya Ellerinize sağlık, ben de patates pirinç makarna gibi ürünlere ağırlık vereceğim, ama nişasta anne sütünü azaltıyor diye duymuştum. Sütünüzde bir değişim oldu mu bu süreçte?
Esrasya aysevecagla çok fazla protein seçeneği olmadığı için mecbur öyle oluyor ama salatayı suyu bol tüketince bi sıkıntı olmuyor ben 2 aydır diyetteyim sütüm azalmadı aynı. Sütüm azalacak gibi bir endişeye girmemek gerekiyor ama en fazla stres etkiliyor gerçekten
aysevecagla Esrasya anladım gaz yapar diye salata yemiyordum ne zamandır, bence yiyebilirim artık. Tavsiyeler için teşekkür ederim. Bu arada önerdiğiniz instagram sayfasını da çok beğendim ☺️🌺☀️
Esrasya aysevecagla 3 ayı geçtiyse bebek yiyeyebilirsiniz bence benim kızımda çok gazlı bir bebekti nerdeyse 6 aylık hala ara ara gazı oluyor. Bende çok dikkat etmiştim nohut fasulye mercimek gibi bakliyatlara daha yeni başladım ama tabi eskisi gibi krizleri olmuyor artık. Bir de alerjik bebekler malesef gazlı oluyorlar.
saripapatyam2 Zeynepazram 2 büyük muz ve 7-8 adet çilek doğranıp ayrı ayrı buzdolabı poşetlerine koyuyorum. 1 gece önceden derindonrucuya bırakıyorum. Donduktan sonra rondoya donan meyveleri koyuyorum üzerine bir çorba kaşığı toz şeker koyup dondurma kıvamına gelene kadar rondodan geçiriyorum ve dondurma hazır çok lezzetli oluyor
aysevecagla Esrasya Geçti 5 aylık olacak yakında ama o ilk aşırı gazlı günlerin ardından korkarak yaklaşıyorum hala. Zaten gaz yapmasın diye sınırlıydı yediklerim, şimdi alerji de çıkınca hiçbir şey yiyemez oldum. Tek isteğim iyi olsun😇
Esrasya aysevecagla aynen ben de aynı durumdaydım yeni yeni gaz yapar mı bu diye düşünmüyorum. Çok zor gerçekten. Sizin alerji belirtileriniz neydi kakada kan oldu mu
aysevecagla Esrasya kakası yoğun şekilde mukusluydu, solunumu hırıltılıydı ve emerken karnından şiddetli sesler geliyordu. Bunun bir sonraki aşaması kakada kan maalesef. Sizinki nasıl çıktı ortaya, nelere alerjisi var?