Sznasl 7 kilo alıpta sorun etmeyin bence. Ben 19 kilo aldım 😂 doğumdan 7 gün sonra filan 10 kilo gitti. Şuan kızım tam 5 aylık, hiç bir diyet vs yapmadım herşeyi fazlasıyla yiyorum emzirdiğim için öok acıkıyorum çünkü. Gebelik kilolrımdan 2 kg kaldı, 55 kiloyum şuan. Dert etmeyin bunları kendinize. Emzirirken kilo veremezseniz bu bünyenizle alakalıdır. Ek gıdaya başladıktan sonra eskisi kadar acıkmayacağınız iin daha az yiyip kilo vereceksiniz zaten. Sağlıklı günler dilerim. 🥰🤗