F-mom bebeğim 2 aylık geceyi gündüz, gündüzü gece etti oysa gece uykusu onun için çok daha faydalı olacağını biliyorum.. bu durum nasıl düzelir ?
Zk95 F-mom gündüzleri az uyutmaya çalışsanız biraz oyalayarak falan zor olur ama en azından gece uyur belki
Selin5335 F-mom gece odasında yatırım mutlaka ve ışığı açmayın, çok fazla göz teması kurmayın. Öyle öyle ayırt eder geceyi gündüzü
Zk95 F-mom oyalamaya çalışın çıngıraklı falan huysuz olur biraz ama. Bide gündüzleri aydınlık yerde uyutun. Ben doğduğu günden beri gündüz hep salonda uyuttum TV açık şekilde ses ve aydınlık oldu gece karanlık ta loş ışıkta yavaş yavaş alışır inşallah