Esrakaraca Kızlar 1 hafta önce dogum yaptım aşırı derecede. Kusura bakmayın ama kalçamda ağrı var yaparken canımı alıyor gazım geldıgınde canımı alıyor dıkısımden daha cok ağrıyor popo deliğimde 😓 böyle olan varmı napmam gerek
Oslemozguuum Esrakaraca dr şurup veriyor Canım bana iyi gelmedi sağlık ocağına gittim doktor fitil ve lavma verdi anca öyle düzeldim
03032014 Esrakaraca ya bende oyleydım bılıyormusun ama ılk doğum yaptığım zaman degılde 3 ay sonra falan başladı o sıkıntı doktora gıttım fıtıl krem verdı düzelmedi daha da kötü oldum sonra netten baktım ne ıyı gelır dıye alaturka tuvalete oturdum artık çok rahatladım canım oturabılırsen ona otur
2balbiranne Esrakaraca ben ölümden dönüyordum resmen 1 aya kadar lavmanla çıkıyordum doktpr ne verdiyse fayda etmedi en son kırmızı erik macunu getirdi kızkardeşim Malatya dan onu gün aşırı yedm onunla kendime geldim şuan hamileyim yine o eziyeti düşünüyorum korkuyorum ama bu sefer tecrübeliyim yine macunu alacam 🤦🏻♀️
Oslemozguuum Esrakaraca Doğumdan sonra normal diyorlar canım ya bağırsaklar yerine oturana kadar oluyor böyle bende çok fena oldum acile gidecektim fitil kullanınca rahatladım
Bsr_seker Esrakaraca ben hep aşure yedim üstüne kayısı hoşafı içtim iyi geldi bana ve bekarken bile hep kabız olan biriyim deneyin
Bsr_seker Esrakaraca ama ben yemek yiyemiyordum sadece onları yiyebiliyordum o yüzden yapıyordum rahatlıkla tabi ilk tuvaletim aşırı zor olmuştu aşırı ağrım olmuştu
ikizannesii01 Esrakaraca canım benim doktor eczaneden magnesi calsine diye bir toz aldırdı onu kullandım çok iyi geldi .
Princesmom Esrakaraca doktorunuz bunun için ilaç yazmalıydı ilk başlarda zorlanmayın diye duphalac şurup vermişti bana ishal yapıyor zaten çok iyi geldi şurubum bittikten sonra acı gerçekle karşılaştım dediğiniz gibi herşeyi denedim tekrar şuruptan aldım. Her tuvalete çıktığımda canım çok yanıyordu ona da çözüm olarak zeytinyağı kullandım rahatlatıyordu son zamanlarda daha iyiyim 3 ay 9 gün oldu Doğum yapalı
suhedaa Esrakaraca Çocuğumu emzirirken yerimden hoplatıyordu beni de. Sizi çok iyi anlıyorum o yüzden. Ben her gün bol bol komposto içtim. Bol su içmeye çalıştım. Her yemekte mutlaka çorba içtim. Arada evde yavaş yavaş yürüdüm. Çok şükür bir haftaya düzene girdi sonrasında. İnşallah hemen düzelir sizinde 🤲🏻