Arkadaşlar eşimin ofisinde müdür covid 19 a yakalanmış iki gün önce test yapmışlar tomografi ve kan temiz tükürük testi pozitif çıkmış . Esim diğer çalışanlar sağlık müdürlüğünü aramışlar belirti göstermediği sürece test yapmıyoruz demişler benim annemlerde haberim oldu. Şu an eşim ev de ben yemek veriyorum maske eldivenle sonra geri dönüyorum . Bu halde olan kişiler sosyal mesafeyi nasıl ayarladiniz?
Sonuçta eşimde belirti olmadığı için test yapılmadı şimdi kaç günde belli ediyor ? Tedirginiz