Mom4775 Ben yazınızdan bebeğiniz 4 aylık gibi okudum, pardon 🙈 Eğer bebeğiniz 14 aylıksa önceki yorumlarda yazdığım şeyler kat kat daha fazla geçerli.😊 Benim oğlum 16 aylık. 14. ay diş sıkıntılarıyla geçti bizde ve dönem dönem kısa süreki iştahsızlıkları oldu. Ağlama krizi yoktu ama huysuzluk vardı biraz, bir de uykuları kötüleşmişti. Bir süre sonra iki tane azı dişi patladı ve ikimiz de rahatladık.