pinkyy maşallah 🧿 diyorum size , ikizlerinizin adına çok sevindim, ikiz bebeklere süt yetiştirmek her kadının harcı değil gerçekten ki ben 1 tanesine yetirmeye çalışıyorum, üniversiteden bir arkadaşımın ikizleri oldu o da sağma makinası aldı kısa bir dönem sağdı sağım yaptı fakat ardından yetiremedi, mamaya başlamak durumunda kaldı , anne olmak zor fakat ikiz annesi olmak 2 katı zor gerçekten, söylediğiniz şey de çok haklısınız , haftasonu sınav görevim vardı sınav bitiminde eve gelip sağım yaptığımda sütümün normale döndüğünü farkettim , çok şükür 🙏 dilerim her bebek annesinin sütüyle büyür