Bebisleriniz gunde ortalama nekadar anne sutu/ formul sut iciyordur ? Benim bebegim emmiyor sagarak veriyorum ama onu da zar zor uyku sirasinda iciyor sadece. Oyle ki bezleri hic islanmiyor bile ☹️ kati gidaya gectigimizden beri cok azaldi sut icmesi.ama her gun 2,3 defa kaka yapiyoruz, kabiz da olmuyoruz. Sizin bebisler ne durumda ? Bizim ki mi sutu istemiyor acaba, hepsi mi ayni ?