Umayyyy nasıl rahat mı uykularınız? Dün o kadar yazılan şeyden sonra bir gram bile şüpheye düşmeyi hala bunu savunuyor olmanız zerre kadar vicdanınız olmadığının en net göstergesi. Yarın öbür gün size yalan söyleyecek, yaptığı hataları saklayacak sizden. Çünkü yine terkedilmekten korkacak ve tekrar tekrar daha büyük hatalara düşecek. Size zerre kadar güvenmeyecek. Bu mantıkla çocuk büyütülmez. Uyku eğitiminin bir sürü yolu var, ağlatmadan, o yavruyu orda yırtılırcasına ağlarken yorgun düşüp bayılmasını sağlamadan. Ama siz en acımasızca olanı ve en kısa sürede rahat edeceğiniz yolu seçmişsiniz. Boşu boşuna buradaki insanları kandırmaya uğraşmayın. Bu yaptığınız çocuğunuz için değil kendi keyfiniz için! 2 yaşına kadar güveni oturur çocukların, o çok övdüpünğz yabancı kaynaklardan bunu okumamış olmanız da ayrıca ilginç. Neyse, huzurlu uykular size. 8 9 yaşına geldiğinde umarım pişman olmazsınız ki o kadar uzun süreceğini bile sanmıyorum. Anne babası tarafından aynı ev içerisinde umursanmayan bir çocuk yarattınız, tebrikler.