Umayyyy Efenim, yaptığınız yanlış, doğru bu tamamen sizi bağlar. Kendinizi cok guzel ifade edebilmenizi takdir ettim.
Ancaak, forumdaki cifte standart icin cok uzgunum. Sizin postunuzla daha da ortaya çıkmış oldu bu durum. Sizin hunharca linc edilmenize goz yumulmasi hic hoş olmadı.
Kimseden akil istememistiniz oysa. Forum bu konuda baska bir anne ‘Emzirirken alkol aldim ne zaman saglamaliyim’ minvalinde post açtığı zaman, tavsiye niteliğinde dahi ‘emzirirken alk tuketmemelisiniz’ yazan yorumlara aninda mudahale ederken, Sizin egitim biciminizi anlatmaniz, ve buna müteakip anneliginizden girip insanliginizdan çıkılmasına mudahale etmemesi, can sıkıcı.
Burada sizi yargilayip, cocugu cok agladi diye, tv-tablet karşısına koyan anneler.. cok agladi diye bebegine seker yalatip susturan anneler… hatta bi tane geciren anneler de elbet vardir.. Ama ben onlara da karışmam, dogru yanlış herkesin kendi tercihi.. Ben tercih etmem sizin uyguladiginiz yontemi, eminim siz de bana karismayacaksinizdir.. Böyle gül gibi geçinip gitmek varken, çok gereksiz değil mi, cok gereksiz…