Arkadaşlar başına gelen var mı bilmiyorum ama yaşayan bilen varsa ne olur yardım etsin çaresiz kalmış durumdayım. Anlayamıyorum.
Benim oğlum 9ay 10 günlük ben işi bıraktım sayılır şöyleki part time çalışıyorum yani yarım gün. Oğlumun bakıcısı var ve pandemiden dolayı bizde kalıyor ama geceleri de biz bakıyoruz. Genelde ablası ev işlerine yardım ediyor oğlumla babası ve ben çalışırken 4-5 saatliğine en fazla ya babaanneye ya da anneanneye gidiyorlar. Onun dışında sürekli ilgileniyorum. Katı manası benim elimden yer, oyunlar oynarız, akşam üstü uyur durunca, nadiren de olsa isterse kanguruda uyuturum ben yapmış olayım diye ben otururum 2 saat oğlum uyur.
Geceleri gözlerimde bebeklikten az görme, katarakt olduğu ve ileri derece miyop olduğum için ( prematüre bebektim. Katarakt ameliyatım acil durumdaydı ama pandemiden hayati risk taşımadığı için ertelenmiş durumda) babası ilgileniyor. Eğer sadece beslemek değilde uyanırsa bende ayaktayım zaten eşimi de ben uyandırıyorum. ( Çok denedik ama göremiyorum ve bir yerlere karanlıkta uyuduğundan çarpıyorum, oğlumu uyandırıyorum.)
Sorun şu ki oğlum beni hiç aramıyor. Babası daha uzun çalışıyor akşam görüşüyorlar ama ona daha düşkün, ablasıyla da az zaman geçirmelerine rağmen ona da düşkün bendeyken oynarken, masal anlatırken mutlu olsa bile onları görünce gitmek istiyor. Banyosunu ben yaptırırım kısacası sağlığım el verdiğince her şeyini sürekli yapıyorum. Onlardayken ama bana gelmek istemiyor hem de hiç! Tabiki onları da çok sevsin ama ben umrunda değilim sanki. Neden böyle yapıyor anlayamıyorum ve çok üzülüyorum. Uzun oldu özür dilerim. Sabırla okuyanlara teşekkür ederim