Gizay1310 bence etkiler. Bebekler iyi anlıyorlar. Nasıl ki anne stres yaptığında bebek hissediyorsa, ona kızdığını da hiss ederç bağırma, annesi. Konuşamıyorlar ki dertlerini anlatsınlar. Ellerinden sadece ağlamak geliyor. Sabırlı ol. Benim oğlum da öyle. Bütün gün bir şey yiyemiyorum. Uykuya direniyor resmen. Başında nerdeyse bekçilik yapıyorum uyusun diye. Ama asla kızmıyorum. Sen de sakin ol. Psikolojisini kötü etkileme. Bunu sürekli yaparsan travma bile ala bilir.