Merve08 bizde 3 aylıkken kendisi çok rahat çıkarmaya başlamıştı. Biraz mızmızlanıyor bende kendisi çıkarsın diye beklemeye başladım. Gaz çıkarma saatleri bjlebduzenli oluyor sanki bebeklerin. Hemen hemen aynı saatlerde yapardı. Kas gelişimi için yüzüstü çok yatırmaya başlamıştım onun da etkisi olabilir.