Zeyneb27 Arkadaşlar, yeni doğan bebekte 2 numara beze kaç günlükken ve kaç kiloyken geçtiniz? Biz 20.gününde 3 buçuk kiloyken 1 numara bez biraz sıkıyo gibi geldi diye 2 numara beze geçtik. Sonra birisi erken geçmişiniz bacağı ayrık oldur ddi 😣
HYagmur Zeyneb27 bezden beze değişiyor ben molfx kullanıyordum 2 numarada 1 le aynıydı bitene kadar kullandım 2 ye geçtim
ayazasaf Zeyneb27 ne alakası var ya 😄 dinleme kimseyi sıkması daha mı iyi sıkarsada kalçası gelişemez o zaman ? bebek bez bedenleri kiloyla alakalı olduğu kadar bacak iç boyuylada alakalı yani göbekle özel bölgesi arası benim oğlum zayıftı 3,5 kilo felandı 2 numara kullanıyodum
Deletedmom896 Birkucukeylulmeselesi sleepy ve biraz büyük kullandığım için hiç pişik olmadı beli de rahatsız etmedi
Birkucukeylulmeselesi Deletedmom896 benimki prima kızım 2 aylık 4,5 kilo hala 1 numaradayız normalmi acaba hiç bilgimde yok
Deletedmom896 Birkucukeylulmeselesi en acilinden 2 ye geç tabi kalıpları bilmiyorum ama beli dar alt kısmı yapışıyorsa iyi değil özellikle yazın
asyasare Zeyneb27 bacak ayrik olmasi vs sacmalamislar. benim kizim dogmadan 1 numara bez stokladim. ama kizim 38 haftada 2250 gram dogdu dogal olarak 1 numara cok buyuk geliyordu. hemsireye 0 numara alayim mi dedim gerek yok dedi. 1 ay boyunca 1 numara bez buyuk geldigi halde bagladim. oyle bir sey olsa yenidogan hemsiremiz ve doktoromuz soylerdi kizim 1 hafta kuvezde kaldi bol bol bagladilar hep
Gulfem_1605 Zeyneb27 prima premium protection kullanirken bir ile ikinin arasinda boy olarak fark vardi alt tarafda büyüme farkini pc numaraya gecince hissettim. Hep hediye gelmisti zaten hediye gelenleri kullandim sonra 2 ye gectim galiba 2 aylikti
AlyaaSrmrt Bezde ki kilo oranını göz anına al ve bebeğinin rahatına canım. Her bebek ve her marka farklı en iyi sen anlarsın
173107doga Zeyneb27 yahu bu insanlar nşye hep kötüsünü söyler. Canım kalça muaynesine gittiğinde sorun varsa bile 2 bez birden tak diyorlar ki 1 numara büyük kullanman kalça açısı içinde gayet iyi. Kızım daha 2 ay 20 günlük ve ben 4 numaraya geçtim bile. Bezleri kiloya göre ayarlıyorlar ama tam doğru değil. Ben en başından beri minies kullanıyorum. 4 numara 7-14 kg ama kızım henüz 6 kiloya yakın. Hep numara büyültürken bu mantıkla aldım. Sıktığını düşünüyorsan geç 2 numaraya açıkçası çok fark olmuyor. Bu yaz günlerinde bebeğini sıkmazsın
Deletedmom896 Birkucukeylulmeselesi dar değilse kullan sen annesisin bilirsin birde bezde stok yapma ☺️