Smrk Sabah 8,9 gibi uyanırız.Gece boyu emdiği için kahvaltıyı biraz öteliyorum.Kahvaltımız omlet çeşitleri,krep,pankek dönüşümlü veriyorum.Uyku öncesi sade yoğurt.Öğle tek uykumuz 1,2 gibi uyur.Oda 1 saati geçmez.Kalktıktan bir süre sonra yoğun kıvamlı çorba.Mutlaka çorbasını et suyuyla ve kıymayla yapıyorum.Meyveyle aramız hiç yok.Ne kuru ne yaş😐Akşamda biz ne yersek masada bizimle yediririm.Ne varsa köfte,fasülye,et sote pilav neyse menümüz yanında ayran.Yatarken de emerek uyur.Biz cok düşkünüz memeye.Bazen kesmeyi düşünüyorum artık o derece.Memem memem diye peşimde dolaşıyor tüm gün🤦♀️