İki aylık bebeğim var anne sütü ile besliyorum hergun kakasını yapan bebeğim bazen bir gün arayla yapıyordu iki gündür hiç yapmiyor sadece çişini yapıyor dört beş kez değiştiriyorum ebemiz normal diyor kilosu falan gayet yerinde diyor ama içime sinmiyor kakasını yapmamasi kafamı yoruyor yok aç yok doymuyor doysa kakasını yapar gibi gbiii…. Neden böyle oluyor neden yapmıyor kakasını resmen yolunu gözlüyorum 🙄🙄🙄