Mzanda Arkadaşlar 1 ay olacak yarın doğum yapalı bende ve bebeğimde aşırı derecede gaz çıkıyor yediklerimden değil bide afedersiniz lavboda basur gibi hissediyorum çok zorlanıyorum yaşayan varmı ne öneririsiniz duramıyorum
Ummeymen Mzanda hypa babama denedik çoğu hastayı ameliyattan ceviriyomus Allahın izniyle ile biz sonuç aldık cevremizdekilerde ınsaallah sizdede ise yarar … patlıcanın başını yani yaprağını patlıcandan kesin ayırın ve kaynatın sabah akşam için hemen faydasını görürsünüz ınsaallah. …
hypa ben de yaşıyorum bu durumu. nasıl geçer bilmiyorum ama ağrı olmaması için tuvaletinizi yaparken çok ıkınmamaya çalışın. uzun süre oturmayın. sulu yemekler tüketin şimdilik bunları biliyorum. çok zor bir durum özellikle geceleri çok çektiriyor. 😞
-Sunshine- Patlıcanın sapını kaynatıp hergün aç karnına bi bardak için faydasını görürsünüz ben onun sayesinde kurtuldum çok şükür
ikiprensesannesi94 -Sunshine- gerçekten mi aynı sorun bende de var deneyeceğim teşekkürler şimdiden kaç gün yapmak gerek bunu
-Sunshine- ikiprensesannesi94 5 gün üst üste için faydasını görürsünüz birde kabız olmamaya dikkat edin ben 10 gün falan içtim baya geçti çok şükür
Uzaymekiii Egede dikenli yemiş diye bi meyve var basura iyi geldiğini söylerler yabani incir sanırım bi araştırın isterseniz