Blackwoman yavrusununannesii 400 lük olanı kullanıyor. Bende birinci ayından beri kullanıyorum 😊 Üzerinde öyle yazıyor ama sorun değil dedi doktorumuz. D vitaminin fazlası vücuttan atılıyor. Ki içeriği zararsız bir d vitamini hiç sorun olmaz 😊