Eceali Sana bir sey diyim mi hic gaz damlasi kullanmadim. Cocugum gazli bir bebekti ilk zamanlar. Gaz yapan ne varsa hayatimdan çıkardım. Kuru fasulye olsun bulgur pilavi olsun vs. Erik mesela bende cok gaz yaapr azima surmuyorum. Bende elma gaz yapar. Herkeste yapmaz ama sende vucunda ne gaz yapar bilirsin onlari sakin yeme. Aksam yatmadan once banyo yaptır Bebe yagiyla karnina guzelce masaj yaap youutbdan masaj tekniklerini izle mesela. Sonra eger cok gazi varya temiz bir bezi ütüyle iyice isit ama cocugu yakma dikkat et. Cocugun karninin üstüne koy. Islemi bez sogudukca tekrar et. Suanda 4 aylik olduk tam. Gaz sorunumuz kalmadi şükür ustten alttan çıkardık. Bu arada bu dediklerim kolik bebeğin varsa ise yarar mi bilemem.
Hee birde dipnot olarka sunu soylemeliyim. Gaz hafif hafif sirtini oksamakla cikmaz korkma sirtinea hafif sertce vur elini yumruk yapip canini acitmadan. Sivazla vur sivazla vur. Oyle bir geyiriyorki cocuk 😁