Deletedmom349 Bebeğim doğduğundan beri Premium Care kullanıyorum. Bunu denedim geçen hafta ama çok memnun kalmadım. Evet, daha ince ve bebek daha rahat hareket ediyor. O yönden iyi ama kokusu ve dokusu çok hoşuma gitmedi açıkçası. Bi de beden de Premium Care ile uyumlu değil gibi. Şuan normalde 4 numara kullanıyorum mesela, bunda da 4 aldım haliyle. Ama daha dar geldi, sıktı biraz bebeğimi. Ben alacağım zaman int fiyatı sadece Civil’de 19.90′dı. Trendyol, Hepsiburada vs sağolsunlar üstüne eklemişler de eklemişler. Gidip marketten aldık sonra. Ama değmedi bence. Kısacası bi Premium Care değil. 🙄