Kızım 5 ay 4 günlük 40 ı çıktığından beri salyası akıyodu doktor erken diş çıkarabilir demişti, çok sakin bir bebek normalde ama son zamanlarda huysuz ve herşeyi ağzına sokuyo emerken göğüs ucumla damaklarını kaşırmış gibi yapıp çekiyo beslenmesinde azalma falan var ve damaklarının altı fotoğraftakinden daha da şiş durumda. Bu diş çıkıcak mı oluyo acaba, ilk bebeğim pek bi bilgim yok, cevaplarsanız çok sevinirim 🥰🌺
