invisible33 Kızlar Humana Rezene ve kimyon kullanıyordum günde iki kere şimdi Humana emziren anne çayı aldım günde kaç kez kullanıyorsunuz ya da kullanmalıyım ?
Rabiaaa22 invisible33 bende yeni aldm humana steel tea bebeğin gaz problemlerine birebir miş.ben gunde 1 kere ıcıom.kac kere içilmeli bılmyrm ama
Tugba68 2.3 kez iciyordum birini yatmadan hemen önce iciyordum gece bebegim daha cabuk doyuyor sutum asiri artiyordu
Fatmaevecen 2 kez içiyorum birini kahvaltıdan sonra diğerini gece yatmadan önce hem gün içinde hem de gece sütüm normale nazaran daha fazla oluyor onu içtiğimde