Herkese merhabalar. 3 aylık kızım 1-2 haftadır elini ağzına sokup sonrasında midesini bulandırdığı için kusuyor. Az kussa sorun yok ama baya midesindekileri çıkartıyor. Çok üzülüyorum bütün yedikleri gidiyo sonra tekrar acıkıyo. Hatta bi kaç kezde emerken yaptı bunu.😔 Böyle bi şeyi yaşayan var mı?