Merhabalar daha alalı bir ay bile olmadı video atılıyorsa atayım bebeğim çok sevmişti kolik bir bebek titreşim sayesinde gazını attı yalnız yaşıyoruz İzmir de ailelerimizden uzak bide eşim 24 48 çalışıyor bazı geceler olmuyor ben bebeği durduramıyordum bize nefes aldırdı kesinlikle güzel bi ürün bebeğin uyku süresini de uzatıyor yorumları okuyarak aldık zaten ama bir ayda 3 kilo aldı bebeğim ve ağırlaştı bide eşimin annesi geldi çok yardımcı oluyor bana artık benim ihtiyacım kalmadı ürüne isteyen varsa yardımcı olabilirim ❤️ Bu arada İzmir torbalı da oturuyorz