prensesannesi4 ah bu cevrede insan siniri bozan tim yok mu ,ah ah …
Şöyle ki ilk 3 ay 400 ile 1500gr aralıkları normal kabul edilir . Sizin bebeğinizin de maşallah doğum kilosu iyi diye aslında dengelemiş olmuş. Eğer içiniz rahat etmiyorsa bol bol su içip emzirme sıklığını arttırın. Ben kızımı 2 saati geçirmezdim . Hatta saat başı alır alır emzirirdim. Faydasını gördüm . Bi de yağlı süt kilo yapar . Yani ilk başta memeden gelen süt daha az yogunken sonradan gelen yağlı süttür. O yüzden bir memenin tam boşaldığına emin olup, ötekine öyle geçin.
Biraz rahatlayın sonra da;)
Sağlıkla büyüsün kuzunuz 😍