Yaprak09 Havalar çok sıcak bebişleri nasıl giydiyorsunuz ben gündüz kısa kollu uyurken ince tulum giydiriyorum ince bişey örtüyorum beslenme konusunda ise mama kullanıyoruz sütüm az geldi gündüz 2 saatte bi besleniyor gece 3 saate bir
Merryyy Yaprak09 çok nadir kısa kollu giydiriyorum genelde uzun kollu alt üst yada tulum giydiriyorum üstünede müslin örtü kullanıyorum gündüzleri 2 saatte bir emziriyorum daha doğrusu kendisinin istemesini bekliyorum açlığa dayanamıyoruz zaten kıyamet kopuyor geceleride aynı şekilde kendisi kalkıyor bazen 1 saatte bazen 3 saatte değişiyor ☺️
kubra_s Yaprak09 42 günlügüz altına şort üstüne kısa kollu zıbın giydiyorum doktorum öyle giydir dedi gecede uzun kollu sıbın altınada uzun bir şey ve üstüne normal battaniye gündüzde müslin mama veriyorum artı anne sütü evolvia kullanıyoruz gündüz 2 saatte bir istiyor gece 2-4 saat arası degişiyor
Yademm Yaprak09 bende emziriyprum arada mama veriyorum yetmediğinde ağlıyor tek sıkıntımız pamukcuk 😭😭 emmesi azaldı yavrumum iki günüdür 😔
Bebegim_Tugramm İmve ısın kollu kouqgetşer giydiriyorum koşa kolluyla üşüyecek gibi geliyo benimde sütüm az geldiği için veriyorum emziriyorumda iki güne birde banyo yaptırıyorum
BulunurHintKumasi Yaprak09 gece de gündüz de aynı uzun kollu alt üst veya tulum giydiriyorum. Gece esinti varsa hastane çıkışının battaniyesini, esinti yoksa da muslin ya da ince battaniye örtüyorum. Gündüz acıktıkça gece de 2 saatte bir kendisi uyanıyor emziriyorum. Sadece anne sütü alıyor.
Yaprak09 BulunurHintKumasi anne sütü almasına sevindim 😊 aydın sıcak olduğu için gündüz kısa kollu giymeye başladık
yemekseverdiyetsevmez Bebeğim 32 günlük gündüzler ve geceleri uzun kol yada tulum giyiyor gece olduğunda üzerine çift kat müslin örtüuorum gündüzde sadece uykudan uyandığında tek kat müslin beline kadar, anne sütü alıyor sadece
Kkubu80 Yaprak09 bende gunduz kisa kollu zibin altina uzun esofman. Gece de kisayla yatiriyorum serin gibi olursa penye battaniyeyi örtüyorum sicak olursa müslin battaniyeyi. Mamayi kac cc veriyorsun canım bu arada bizde mama+ memeyle besleniyoruz ama sütüm cok az.
Kkubu80 Yaprak09 bende oyle vermeye basladim canım 3 gundur 60 veriyordum daha önce huysuzlugu gecmiyordu hic uyumuyordu 90 verince rahatladi açlığına hic dayanamiyor ortaligi yikiyor
Harvicell Yaprak09 ben alt üst uzun kollu takım yada tulum giydiriyorum içine kısa kol zıbın . Yatarken üzerine battaniye örtüyorum müslin ince olacakmış gibi geliyor bu konuda pimpirikliyim biraz kızlar 🙄
Yaprak09 Harvicell nerde yaşıyorsunuz 😊 bende terliyor diye kıyamıyorum gündüz kısa kollu giydiriyorum
Adelim Gunduz kısa kollu zıbınla duruyor serın olursa altına bırsey gıydırıyorum gecede ınce uzun kollu gıydırıyorum gunduz genelde 2 saatte bır emzırıyorum gece artık kendı kalkmasını beklıyorum 4saate kadar zaten kalkmıs oluyor galıba hafıf hafıf gaz sıkıntımız baslıyor anne sutu alıyor uykuyu sukurkı cok seviyor genel olarak uslu kızım banyo 2gunde bır onuda cok seviyor 31gunluk
Aaaboglu54 Yaprak09 inan ne giydirceğimi şaşırdım kısa kollu giyince üşüyor zıbın ve alt üst giydiriyorum ama yüzünde sivilceler kırmızılıklar oluştu isiliktir sıcaktan diyolar