Pinar26 Menenjit aşısı olalı 5 gün oldu ama kızarıklık ve deri altındaki baya büyük beze geçmedi. Bilgisi olan var mı?
Deletedmom388 Pinar26 Kızımın da oldu 2.dozda.Hafif hafif masaj yaptım o bölgeye bir süre sonra geçti🌸İsterseniz yine doktora danışın ama bazen olabiliyormuş
Pinar26 Deletedmom388 Ben dokunmak istemiyordum hiç o zaman hafifçe ben de yapayım çok teşekkür ederim
Deletedmom388 Pinar26 Zaten canı yanarsa tepki verir devam etmezsiniz.Ben özellikle banyodan sonra yapıyorum,emzirirken de hafifçe…zamanla geçiyor merak etmeyin.Eğer geçmezse ama mutlaka doktora bir danışın🌸