Benim bebeğim de 16 ile fototerapi aldı eğer sütünüz varsa boşuna mama vermeyin bence ve doktor ne diyorsa ona uyun bol bol emzrin başka yapacak bir şey yok 2 saatte 1 emziriyordum uyanamıyordu ayağını gıdıklayın, emerken çenesinden uyarın ben geceleri sağıp veriyordum biberondan içiyordu ( çok yorgun olduğumda) ama bu sırada emzirmekten koparmayn biberona alışmasın