Gamze77 Kızlar 55 günlük bebeğimin göbek bağının düştüğü yerde hafif siyahımsı bir yer var bir haftadır falan fark ettim öncesinde yoktu göbeği de hafif dışarı doğru bu durumu yaşayan varmı?neden olduğunu bilen ?
Gonul_celen Gamze77 bizimki de öyle sorun olduğunu düşünmüyorum çünkü bgn doktora gittik ve göbeğine baktı vajinasına poposuna falan hep baktı hiç bir sorun yok dedi
Seher4693 Gamze77 bizde öyleydik hatta göbeğindeki siyahlık dışarı aktı banyo sonrası bırkaç defa göbeğide dışarı doğruydu dr göbek fotoğı var dedi ama kendiliğinden geçermiş
Miniklerim03 Gamze77 bnm kızımında göbeginde dısarı dogru cıkıklık vardı 2 dra götrdüm göbek fıtıgı dedi
meruz Gamze77 canım çıkıllığı bilmiyorum ama o siyahlıl göbek bağı düştükten sonra bizde de vardı doktor ellemeyin kendiliğinden geçecek dedi ve öyle de oldu bikaç hafta içinde.
Sltu Benim de bebeğim 4.5 aylık aylardır geçmeyen bir siyahlaşma var göbek deliğinde ve dibe çökük gibi neden olabilir ve geçer mi acaba
Nunukyan Merhaba arkadaşlar kızım 6 aylık oldu göbeğinde bayaa siyahlık ve çukur var silmeye kalktm ama bir leke felanda gelmiyor başına gelen varmı dr mı götürsem bilemedim
H7654321 Merhaba benim oğlum 6 aylik ve göbek deliğinde siyahlık var herhangi birsey uygulamaya çekiniyorum açıkçası bu durumu yaşayan ve çözümleyen varmi acaba ?