Benim bebeğim malesef ki göğsünden emmedi . Sagarak veriyorum sütümü hastane tipi süt sagma makinesi (spectra)kullanıyorum com güzel sagma yapıyor. Ne kadar sut içtiğine gelince ilk zamanlar 2 ya da 3 saate bir 80 cc içiyordu bebegim . Ama s son 20 gündür saatlik yapamıyoruz sagdigim sütten biberona 80 cc koyuyorum bebegim bunu 2 saat icnde uyuyup uyanıp oyalanıp içiyor. Ve gün sonunda ortalama 500 ile 600 cc arasinda sut icmis oluyor. Fazlasini almiyor zorlasamda. Sütümü 2 ya da 3 saatte bir kez olmak üzere günde 7 8 kere sağıyorum ve yaklaşık 900 cc ya da 1000 cc çıkıyor günlük . Bebeğinin icmedigini buzluğa koyuyorum aut poşeti ile . Bu afada bebegim 2 bucuk aylik