Brna-34 az miktarda mukus her kaka da olur bunu normal kabul ediyorlar tamamen sümük şekilde kaka yapıyorsa (içinde sümük ten bahsetmiyorum) bağırsak enfeksiyonu olabilir diyorlar ateş yapmadığı sürece de tek önerdikleri prebiyotik damla kullanılması yönünde oluyor.