Selamın aleyküm kızlar iki seneye yakındır alerjim var ama son iki aydır nefes alamıyorum bugün doktora gittim alerjik astım olmuşum ve nefesim 32.8 çıktı doktorum dediki ciddi derecede nefes darlığin var iğne kulan eğer geçmezse bebeğini sütten aç ağır ilaç baslayacz bebeğim için çok ağladım 😭 bebeğim memeye çok düşkün nasl sütten açarım ve Corona virüsndende korkuyorum ya virüs olursamm nefes darlığim var ,ne olur bana dua edin birde bnm gibi olan varmı?