Partk Kızlar emzirmeden öncemi sonramı kullanysnz . Bi de saati önemlimi gece ya da gündüxiz farkeder mi
Tky58 Partk ben ilk başladığımda gece 12 gibi veriyoduk çok gazı oluyo d saatte dye ama doktor bana bio icin akşam 5-6 civarı en uygun saatidir dedi. Emzirmeden önce veriyorum.
ayis Partk valla ben sabah veriyorum çünkü öğlen sancılanmaya başlıyo sabah verdiğim halde öğlene, öğleden sonraya ancak fayda ediyo ama saati önemli emzirmeden önce veriyorum geneldede
Hnfavcl Benim bebeğim akşam 6 dan sonra çok ağlıyordu gazdan. Doktor 4 te ver dedi. Emzirdikten sonrada veriyorum ben bazen emzirmeden de veriyorum. 2 aydır kullanıyoruz çok faydası oldu. Sabah akşam nurse harveys damlada kullanıyorum ben.
mehtapimat Ne kadarlikken kullanmaya basladiniz acaba ? Benim kizim 9 günlük son iki gündür kendini cok sıkıyo gaz cikaramiyo doktora gitmek icin göbeginin düsmesini bekliyorum yine de sizden fikir almak istedim